Gårdagen

Julbordet var fantastiskt! Så mycket och så gott!  hade jag haft en kamera hade ni fått sett både make o bord, mem telkameran är inte den bästa..

Tyvärr solkades första timmen av att sambon ringt 3 ggr(!) och när jag ringde upp honom var alicia totalt hysterisk i bakgrunden! "jag vet inte vad jag ska göra?!" efter att ha samlat ihop bitarna av mitt mammahjärta som då brustit i miljoner bitar, sa jag åt honom att ta av sig på överkroppen och kramas och vagga henne. Sagt och gjort och en timme senare sov hon. 2½ timme hade hon skrikit. Men hon var ju mest arg för att det inte var jag som tog henne.

kom hem vid halv tolv, fick ta över en tös som sambon hade sovandes på armen, hon ville inte ligga i sin säng. Men hon sov. Så vi lade oss i vår säng och jag förberedde mig för en natt med många uppvak och ett oroligt barn, men nej!  EN gång vaknade hon.. jämför det med att hon brukar vakna 8 ggr MINST (!) per natt. Så otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kanska betyder att det är bättre om din sambo sköter nattningarna.

2007-12-13 @ 15:17:43
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Lina

Hihi svaret vad som ev ska inhandlas kommer under dagen :)

Nu är jag förresten klar med designerna som va "innan din" .. så NU kan ja hjälpa dig. Ledsen att det dröjt.

Kan du inte maila ([email protected]) mig dina uppgifter samt hur du vill att den ska se ut (färger, bilder, tema? ) Så ska ja försöka hinna med det inom de 2 kommande dagarna.

Slarvpellen i mig har tappat bort/"glömt" vad du ville ha...

Ha en super dag!!

2007-12-14 @ 10:28:32
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0