fika och julbord

Fikade med ett par andra morsor och deras barn idag på dagen. Jättesupertrevligt! Sen var det bvc och när jag gick hem längtade jag efter att få slänga mig på soffan och bara glo, tills jag kom på att jag ska på julbord ikväll! Bara att komma hem, slänga i sig lite mat och sen börja göra ordning sig. Sitter nu med nymålada naglar.. äkta julröda  bara för sakens skull, sen ska jag ta itu med maken.. :) För att göra detta till ett lite ytligt blogginlägg kan jag säga att nagellacket jag har är make up stores red gold

makeupen kommer gå i färgerna guld och grön och rött.
Make up stores:

Eyedust gold
Eyedust bamboo
Microshadow Zone

som highlighter kommer jag använda Isadoras gleaming eye shadow wet &dry icy vanilla. För att få extra effekt kommer jag att blöta den innan.

Som grädde på moset ska jag använda Viva La Divas glittereyeliner green :-)

till läpparna kommer jag använda 

gloss lips indi, makeupstores så klart ;)

Vad jag däremot ska ha på mig har jag ingen aning om. Antar att det blir samma kläder jag hade förra året när jag

var gravid.
 fast i år minus mage :)





Alicia väger btw 9,6 kg och är 72,5 cm lång!! Var ska detta sluta!? :-o

Kommentarer
Postat av: Marie

Nice smink, lägg in en bild på det sen :)

Låter som att du tror hon kommer vara liten för evigt? :)

2007-12-11 @ 17:47:48
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Kanske skulle ta och svara på dina kommentarer också, haha, kunde jag ju kanske gjort när jag skrev förut men inte då.

Jo, det är konstigt med tanke på att det är på Apoteket. Ok, den här handkrämen är helt okej, luktar inte så starkt, och det är en vettig doft så man tänker inte så mycket på det heller. Vaniljlotionen däremot är ganska framträdande om man säger så..

2007-12-11 @ 18:01:23
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Pethra

Vill också se en bild på fina sminket! :-D

2007-12-11 @ 20:21:43
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Gabriella

Det är så fint med gravid mage :)

2007-12-14 @ 12:05:26
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0