Bappelsin gubbjävel!

Sitter just nu och mumsar på min andra apelsin, även om jag inte bör äta ens en apelsin då jag inte tål dem. Men de är så himla goda just nu. Dessutom hade ICA extrapris den här veckan :)

Al sover och jag är själv en stund till, då sambon jobbar. så skönt att bara få vara för sig själv en stund. Bara njuta av tystnaden. Det enda som hörs är knappandet  på tangentbordet.

Läste just (bland annat) om olika gravidkrämpor i girlgoesmom's blogg. Helt underbart skrivet. :) Men hade jag läst det innan jag själv fick plusset på stickan hade jag nog bommat igen butiken förgott. Det fick mig i vilket fall som helst att läsa mina egna anteckningar vecka för vecka. Inte lika vasst träffande, men ändå en otrolig nostalgikick! Idag blir Alicia faktiskt hela 8 månader btw!

image102

Kommentarer
Postat av: Lina

Guud va söt hon är, er lilla -stora- fia! :)

2007-12-09 @ 09:11:46
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Hemlig beundrare!!!!!

Finns det något finare än denna tös?

2007-12-09 @ 19:27:52
Postat av: Hemlig beundrare!

Jag saknar er......jätte mycket...Njuter av att kunna följa er här på datorn eftersom tiden jusst för tillfället är alltför kort.

2007-12-09 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0