MVC idag..

Fick min förlossningsjournal utskriven, 10 sidor! :-o Där stod verkligen ALLT nedskrivet. Till minsta lilla detalj! Nästan.. hehe. Men hjälp vad mycket jag hade glömt bort! Nu när man läste sa både jag och sambon :" ja just ja!" "javisst så var det ju" =) Lite komiskt =)

En annan sak jag tänkt på på sista tiden är att man börjar prata så konstigt sen man fick smått. "vi" har ätit potatis idag, "vi" är inte så glada eller "vi" tycker om banan (bara exempel) eller är det bara jag som gått och blivit tokig!? "vi" har inte alls ätit potatis! Hon åt potatis och jag åt något annat! Det är HON som är sur, inte jag.. (även om jag kanske blir på dåligt humör när hon har varit det en hel dag.. )


Reagerade på det igår när sambon skulle hälla upp dricka åt mig när vi åt "vill mamma ha lite cider?" ehh.. hur ska jag veta det? ring och fråga henne!! =)

Vi skulle mysa lite igår med kräftor och sen när hon sov skulle vi titta på film och bara vara tillsammans. Jo tjena mittbena! Jag somnade som en stock när jag var inne och nattade henne andra gången, vid 20 snåret. Sen sov jag. Klockan 1 gick jag upp för att gå på toa och klä av mig. "hej hej och god natt" Sambon bara skrattade åt mig.. "jag älskar dig" jag: "mm.. jag älskar dig med" fortfarande med ögonen halvt slutna för att inte vakna upp..

Men! Det gav resultat imorse när stumpan ville gå upp strax före 7. Visst sa jag och skuttade upp ur sängen! Ehh.. Skuttade och skuttade. allt är ju relativt, men upp kom jag i alla fall.

Nu har det regnat i 2 dagar, blä! Och min mamma och pappa åkte till turkiet och systra mi med familj till Rhodos igår. Orättvist! MEN man ska väl inte klaga antar jag.. Vem behöver moisturiser nu med den här luftfuktigheten? =P


Kommentarer
Postat av: Marie

Aw, gumman då :) Somna sådär..
Vad läskigt med en hel journal om en..
Och det där vi-syndromet har jag också märkt ;-)

2007-08-13 @ 19:33:17
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0