muffins, muffins..

..och åter muffins! Mitt kök har blivit belamrat av muffins! :-D Fick bakdille idag och bakade uppskattningsvis 50 muffins! Citron-, dumle-. banana chocolat- och blåbärsmuffins står nu och trängs på vårat köksbord. Imorgon ska jag slänga ihop några fler dumle dock. Då jag är "rädd" att de kommer gå åt mest och då känns det pinsamt att bara ha bakat 12 av dem. (vi kommer bli 20 på festen) Frostingen gör jag dock på lördag, bild på det färdiga resultatet kommer upp efter festen =)

ÅH! jag måste ju bara rekommendera en film jag såg häromkvällen.. Parfymen - en berättelse om en mördare. Såå bra! Annorlunda visst , men jag gillar annorlunda =) Jag tror att man antingen gillar den, eller så gillar man den inte. Läs recensionen!

Klockan är sent, men jag tror jag ska poppa lite popcorn och mysa lite i soffan med Sambon. Har knappt hunnit umgåtts på hela dan =( Först har jag bakat då som sagt, vilket tog sin lilla tid. Och sen skulle jag fika med en väninna, vilket oxå drog ut på tiden, men som var himla trevligt ändå! =) Så nu är det pussdags!! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0