Detta är alltså..

bloggen om mig, Lilla Bus och mitt liv som mamma.. MIna äventyr inget annat.. 

Vill ni veta alla mina och sambons äventyr ska ni 
1. Vara bättre vän med mig
2. se nummer ett

Annars skriver jag om oss om jag vill.. inte om någon annan vill..
Nog om det.

Idag sov jag och Lilla Bus ända till 9:30! Så skönt med lite helg. Nu har hon precis fått smaka lite potatis. Det var tydligen supergott! =)

Igår stod hon i mitt knä, och jag höll bara fast henne i hennes händer. Det var roligt, men krävde massa koncentration! hehe. min plutta.

var och klippte mig häromdagen. Blev inte så nöjd. Färgen och slingorna blev fina, men frisyren? Nja.. Det tar väl ett tag att vänja sig, men klipper och färgar man för 1000 spänn villman ha lite WOW! känsla.. Den uteblev. Sambon tyckte det var fint sa han ialla fall. Och det kändes bra =)

Idag är det fint väder! Ska gå en promenad sen. måste ju fortsätta mitt nya sunda liv.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0